Laat jouw beltegoed niet vervallen

LET OP: bij sommige providers valt het bellen naar 0900-nummers buiten je bundel. In dat geval kan je jouw beltegoed niet ‘gratis’ doneren maar krijg je een aparte rekening voor het bellen naar 0900-nummers.

Beltegoed laten vervallen?

Kan jij jouw beltegoed meenemen aan het eind van de maand of laat jij jouw beltegoed elke maand vervallen? Het is zonde om je ongebruikt beltegoed zomaar weg te gooien. Je kan het beltegoed namelijk doneren aan stichting Sparrow.

Hoe werkt het?

Stap 1 Bel 0900 – HELPONS (0900-4357667). Wacht op de welkomstboodschap

Stap 2 Toets na de pieptoon de volgende code in: 3020

Stap 3 Sluit jouw donatie af door te drukken op #

Nadat stap 3 is uitgevoerd wordt de verbinding automatisch verbroken. Je hebt dan eenmalig en geheel vrijblijvend €1,30 aan stichting Sparrow gedoneerd.

Als je dit de laatste dag waarop je beltegoed nog geldig is 1 of meerdere keren doet, dan geef je dus je beltegoed wat anders de volgende dag zou vervallen aan stichting Sparrow.

Vanessa 2 stichting Sparrow

Waar gebruiken we jouw beltegoed voor?

Stichting Sparrow werkt in de Filipijnen met mensen die onder de armoedegrens leven. Het doel van onze projecten is om de levensstandaard van deze mensen te verhogen. We richten ons daarbij vooral op de thema’s onderwijs en gezondheid.

null
We geven studiebeurzen aan kinderen die zonder ondersteuning niet naar school kunnen.
house stichting Sparrow
We geven elke dag studiebegeleiding en een rustige plek om te studeren aan onze studenten.
Activiteiten stichting Sparrow
We organiseren leuke en ontspannende activiteiten voor onze studenten.

Gezondheid

doctor stichting Sparrow
We geven financiële steun en praktische hulp bij het contact met de dokters, apotheek en ziekenhuizen.
ambulance stichting Sparrow
We geven gratis medische consulten en medicijnen op speciale dagen. De consulten worden verzorgd door Filipijnse dokters.
Moestuin stichting Sparrow

Moestuin

We stimuleren het verbouwen van eigen groente bij huis.

Natuurlijk kan je ook zonder telefoon doneren