Bijbels vanuit de Stadskerk

Beste gemeenteleden

De Bijbel is voor ons persoonlijk altijd belangrijk geweest. In tijden dat we het moeilijk hebben, vinden we troost in de Bijbel. We zoeken Gods leiding in de Bijbel als we voor belangrijke beslissingen staan.

En dit geldt voor vele mensen. Er zijn verhalen van mensen die met gevaar voor eigen leven Bijbels landen in smokkelen waar deze verboden zijn. Er zijn verhalen van mensen in diezelfde landen die thuis een Bijbel verstopt hebben, ook al staat hun leven op het spel als die Bijbel gevonden wordt.

Op de Filipijnen, waar wij werken, is de Bijbel zeker niet verboden. Toch hebben maar weinig gezinnen van onze sponsorkinderen een Bijbel thuis. Dit omdat ze in armoede opgroeien. Een Bijbel is een duur boek voor hen.

Wij willen ieder sponsorkind een Bijbel geven, zodat zij thuis de Bijbel kunnen lezen als ze bang zijn, als ze het moeilijk hebben of als ze gewoon in de Bijbel willen lezen. De jonge kinderen willen we een kinderbijbel geven, en de tieners en jongvolwassenen een jongerenbijbel. Om al onze sponsorkinderen een Bijbel te geven hebben we 2.125 euro nodig. We hopen dat we dit samen met de Stadskerk mogen ophalen. Geeft u ook een Bijbel aan een sponsorkind?

Met vriendelijke groet,

Doneer een Bijbel

Geef een kind een Bijbel

Doneer via onderstaand donatieformulier vertrouwd met iDEAL. U kunt uw gift natuurlijk ook zelf overmaken naar bankrekeningnummer: NL10 RABO 0111 4800 35 t.n.v. stichting Sparrow te Oldekerk.

Anoniem doneren

Liever anoniem doneren? Via onderstaande knoppen kun je anoniem doneren. Je hoeft geen gegevens in te vullen en we sturen geen nieuwsbrieven of bedank e-mails naar aanleiding van jouw donatie.

Stichting Sparrow helpt kinderen op de Filipijnen aan een beroepsdiploma

Stichting Sparrow gelooft dat goed onderwijs niet afhankelijk mag zijn van status of rijkdom. Met stichting Sparrow geven wij kinderen in extreme armoede de kans om hun talenten te ontdekken en te ontwikkelen. Via ons studiehuis, met een team van leerkrachten en maatschappelijk werkers, geven we op maat gemaakte begeleiding. Ons doel is dat ieder kind een beroepsdiploma kan halen.

Help jij mee?!