Kindertehuis

Sinds februari 2013 werkt stichting Sparrow in de Filipijnen samen met de Amerikaanse stichting Arise Ministries. Zij vangen straatkinderen, wezen en kinderen uit zeer arme families op. De kinderen krijgen een huis waar liefde en structuur centraal staan en waar zij veilig kunnen opgroeien en God kunnen leren kennen. Er is een jongenshuis en een meisjeshuis. Er zijn huisouders die de dagelijkse zorg op zich nemen en daarnaast krijgen zij professionele begeleiding van maatschappelijk werkers die helpen met het verwerken van de vaak ruige geschiedenis.

Wat doet stichting Sparrow

Stichting Sparrow draagt voor enkele kinderen de financiële lasten voor het verblijf in het kindertehuis. Dit zijn kinderen die medewerkers van stichting Sparrow tijdens de uitvoer van haar projecten tegengekomen zijn en die niet meer door hun eigen familie opgevangen kunnen worden.

De opvang van een kind in het kindertehuis bedraagt 100 euro per maand. De jongens op de foto’s hieronder wonen in het kindertehuis en worden financieel door stichting Sparrow ondersteund.

Kindertehuis stichting Sparrow
Kindertehuis 2 stichting Sparrow

Geef een kind een nieuw thuis

Door onderstaand formulier in te vullen kun je doneren met iDEAL. Als je op de knop ‘Doneer’ klikt word je doorgestuurd naar de veilige betaalomgeving van jouw eigen bank. Als je het kindertehuis structureel wilt ondersteunen kun je hieronder ook kiezen om maandelijks te geven. Wij sturen je dan per post een al ingevuld machtigingsformulier op die je alleen nog maar hoeft te ondertekenen.