Masarap! Het Filipijnse kookboek

KOOKBOEK MET RECEPTEN EN VERHALEN VAN SPONSORGEZINNEN

Koken verbindt. De mooiste gesprekken ontstaan vaak in de keuken of aan de eettafel. Het gaat door alle lagen van de bevolking heen.

Dit boek, het eerste Filipijnse kookboek in Nederland, staat vol met traditionele Filipijnse recepten. De recepten worden gedeeld door de echte locals: de mensen die bereikt worden door de hulp van stichting Sparrow.

Met dit boek willen we deze mensen laten zien door hen naar jouw keuken te brengen. Zij hebben de recepten voor dit boek aangedragen. Zij leggen de recepten uit. Zij koken het voor jou. En sommige koks delen naast een recept ook hun persoonlijk verhaal. Daardoor gaat dit boek nog meer spreken en komt het tot leven.

Maak kennis met de Filipijnse keuken en een vleugje Filipijnse levensstijl. Aan jouw eettafel roepen de mensen Masarap! Wat betekent dat zij jouw eten heerlijk vinden! Doorbreek de grenzen in jouw keuken.

Bestel dit boek op onze eigen website of in de boekhandel

• Filipijnse recepten en verhalen
  • 120 pagina’s
  • hardcover
  • gemaakt in samenwerking met onze sponsorgezinnen
  • € 21,95 per stuk (exclusief verzendkosten)
  • ook verkrijgbaar in de boekhandel

DE OPBRENGST

Wij geloven dat goed onderwijs niet afhankelijk mag zijn van status of rijkdom. Via ons studiehuis, met een team van leerkrachten en maatschappelijk werkers, geven wij op maat gemaakte begeleiding aan onze sponsorkinderen op de Filipijnen. Ons doel is dat ieder sponsorkind een beroepsdiploma haalt.

In 2021 zijn wij uitgebreid naar een derde focusgebied. De afstand is te groot voor deze groep sponsorkinderen om op regelmatige basis naar ons huidige studiehuis te komen. Wel willen we deze kinderen dezelfde mate van begeleiding geven, omdat we zien dat deze ertoe doet. Juist de persoonlijke begeleiding zorgt ervoor dat kinderen zich gezien voelen, dat ze gemotiveerd blijven en dat problemen vroegtijdig gesignaleerd worden.

Daarom willen we ook een studiehuis opzetten in ons nieuwe werkgebied. De opbrengst van ons kookboek wordt volledig besteed aan dit nieuwe studiehuis.

Bestel ons kookboek en help deze actie tot een succes te maken!

Ook leuk als cadeau!

VUL HET BESTELFORMULIER IN

Bestelformulier Masarap! Het Filipijnse kookboek

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Adres*
Verzending*
Kies hieronder voor ophalen of verzenden. Wij zorgen ervoor dat jouw bestelling zo snel mogelijk in jouw bezit is.
Jouw e-mailadres gebruiken wij om je op de hoogte te houden van de status van je bestelling.
Wil je de nieuwsbrief van stichting Sparrow ontvangen?*

BEDANKT VOOR JOUW BESTELLING!