Bijbelstudies

Stichting Sparrow wil met haar werk getuige zijn van Jezus Christus en Gods Koninkrijk. Elke week organiseert stichting Sparrow Bijbelstudies voor haar studenten en voor de ouders/ verzorgers van de studenten. Het wel of niet volgen van de Bijbelstudies heeft geen invloed op het krijgen van een schoolbeurs of andere hulp van stichting Sparrow.

De Bijbelstudies worden georganiseerd door een grote groep Filipijnse vrijwilligers. De studenten en ouders zijn positief over de Bijbelstudies, maar ook de lokale overheid en de scholen zijn erg over de Bijbelstudies te spreken. Zij vinden het belangrijk dat studenten bepaalde waarden en normen te horen krijgen en zien dit bijna als één van de voorwaarden voor het geven van hulp.

Donatie Bijbelstudies