Bijlessen

De bijlessen van stichting Sparrow aan de kinderen in de krottenwijk zijn van grote waarde.

Word jij één van onze donateurs die bijdragen aan het mogelijk maken van de bijlessen?

Bijlessen voorkomen leerachterstand en schoolverlaten

De sponsorkinderen van stichting Sparrow gaan al een jaar fysiek niet naar school. Ze moeten thuis hun schoolopdrachten maken en krijgen daarbij vrijwel geen begeleiding en uitleg vanuit school. Ouders hebben vaak zelf weinig onderwijs genoten en vinden het daarom moeilijk om hun kinderen te helpen met hun opdrachten.

De leerkrachten van stichting Sparrow gaan elke dag naar de kinderen toe om bijlessen en huiswerkbegeleiding te geven. Dit ondersteunt de ouders en motiveert de kinderen. Thuisonderwijs in de krottenwijk is moeilijk. Maar door vol te houden kunnen zij werken aan een toekomst zonder armoede. Stichting Sparrow geeft in deze coronaperiode zowel een-op-eenbijlessen als bijlessen in kleine groepjes aan kinderen in de krottenwijken.

Doe jij mee?

Voor €6,50 geef jij een kind al een maand bijles.

Vul onderstaand formulier in:

Bijlessen tijdens thuisonderwijs

Betaalmethode selecteren