Donatie

Help mee om de projecten van stichting Sparrow tot een succes te maken.

ideal donatie | stichting Sparrow

Via bovenstaande knoppen kunt u snel doneren via IDEAL. Wilt u aan een specifiek project doneren of een bericht bij uw donatie schrijven vul dan onderstaand formulier in. U wordt dan als u op de knop ‘Doneer’ klikt, net als bij de bovenstaande knoppen, doorgestuurd naar de veilige betaalomgeving van uw eigen bank om met IDEAL te doneren. Als u ons structureel wilt ondersteunen kunt u hieronder ook kiezen om maandelijks te geven. Wij sturen u dan per post een al ingevuld machtigingsformulier toe wat u alleen nog maar hoeft te ondertekenen.

Sparrow is aangemerkt als een Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). Dit betekent dat giften die u aan Sparrow overmaakt aftrekbaar zijn van het belastbaar inkomen. Wilt u meer informatie over deze regeling, kijk dan op de website van de belastingdienst. Ontzettend bedankt voor uw gift!

(U kunt uw gift natuurlijk ook zelf overmaken naar bankrekeningnummer: NL10 RABO 0111 4800 35 t.n.v. stichting Sparrow te Oldekerk.)

Donatieformulier