Steun ons als Kerk

Stichting Sparrow werkt vanuit een christelijke overtuiging. Ons geloof in Jezus Christus, de Zoon van God die voor onze zonden is gestorven, is de drijfveer van ons werk. We hebben verschillende programma’s voor kerken die gericht zijn op het bewustzijn over armoede en onrecht, en hoe de Bijbel hierover spreekt. Stichting Sparrow is interkerkelijk en werkt niet vanuit een bepaalde denominatie.

Programma's voor kerken

Preken

Stichting Sparrow verzorgt preken en lezingen over de onderwerpen armoede en onrecht, Gods Koninkrijk en een christelijke levensstijl.

Bijbelstudies en verdiepingsavonden

Voor zowel tieners als volwassenen verzorgen we interactieve Bijbelstudies of verdiepingsavonden over armoede en onrecht en onze eigen houding hierin.

Presentaties

We vertellen graag verhalen over ons werk en wat wij meemaken in de Filipijnen. We gebruiken veel eigen foto’s en video’s.

Collectes of diaconale acties

Het is een grote steun voor ons als een kerk een collecte of een actie voor het werk van stichting Sparrow organiseert. Wij kunnen een inleiding tijdens de dienst in de kerk geven, een stukje schrijven voor het kerkblad of promotie artikelen leveren.

Kindernevendienst

De kindernevendienst kan een spaaractie voor stichting Sparrow organiseren. Wij hebben een programma ontwikkeld om tijdens de kindernevendienst de actie in te leiden, een Bijbelverhaal te vertellen en samen een toepasselijk werkje te knutselen.
Kindernevendienst 1 | stichting Sparrow
Kindernevendienst 2 | stichting Sparrow

Het is ook mogelijk om als kerk een kind te sponsoren

Contact

Neem contact met ons op om samen na te denken over de verschillende mogelijkheden.