Geef een medische behandeling

Met het Medisch Fonds maakt stichting Sparrow medische zorg bereikbaar voor mensen die onder de armoedegrens leven. Voor onderstaande patiënten zoeken we nog financiering voor hun medische behandeling.

Het fonds

Financiële hulp

We geven financiële steun bij doktersconsulten, aanschaf van medicijnen, benodigde onderzoeken of een ziekenhuisopname.

Praktische hulp

We geven praktische hulp bij het contact met de dokters, apotheek en ziekenhuizen. We gaan mee naar doktersconsulten en als er een patiënt van stichting Sparrow in het ziekenhuis ligt gaan we dagelijks op bezoek.

Overheid

We ondersteunen bij hulpaanvragen bij lokale overheden. In de Filipijnen zijn soms fondsen beschikbaar voor medische zorg, maar veel arme mensen weten hier geen toegang tot te krijgen door hun gebrekkige scholing of minderwaardigheidsgevoel.

Medische missie

We organiseren medische missies, waar we op locatie gratis medische consulten en medicijnen geven. De consulten worden verzorgd door Filipijnse dokters.
Medische zorg stichting Sparrow

Voor deze patiënten zoeken we nog financiering

Klik op de foto voor meer informatie over de patiënt en zijn of haar behandeling.

Wil jij medische zorg bereikbaar maken?

Via bovenstaande knoppen kunt u snel doneren via IDEAL. Wilt u voor een specifieke patiënt doneren vul dan onderstaand formulier in. U wordt dan als u op de knop ‘Doneer’ klikt, net als bij de bovenstaande knoppen, doorgestuurd naar de veilige betaalomgeving van uw eigen bank om met IDEAL te doneren. Als u structureel het Medisch Fonds wilt ondersteunen kunt u hieronder ook kiezen om maandelijks te geven. Wij sturen u dan per post een al ingevuld machtigingsformulier toe wat u alleen nog maar hoeft te ondertekenen.