Geef een stukje grond en ontvang een unieke kaars!

Een tweede studiehuis

Koop een vierkante meter grond

Kinderen die opgroeien in armoede moeten vaak net een stapje meer zetten om hetzelfde te bereiken als kinderen die niet in armoede opgroeien.

Onze sponsorkinderen werken ontzettend hard om uiteindelijk een college diploma te halen. Ze hebben daarmee een grotere kans om de armoede achter hen te laten. Stichting Sparrow wil hen daarbij helpen. We geven hen elke dag op maat gemaakte studiebegeleiding vanuit ons studiehuis.

De sponsorkinderen uit onze nieuwe focuswijk krijgen nu niet de begeleiding die nodig is, omdat zij niet naar ons huidige studiehuis kunnen komen. De afstand is te groot. Om ook deze kinderen goede begeleiding te kunnen geven, willen we in hun gebied een tweede studiehuis bouwen. We hebben al een stuk grond waar de eerste aanbetaling voor is gedaan. Met deze kerstactie willen we graag het restantbedrag ophalen, zodat we de eerste fase van het nieuwe studiehuis kunnen afronden en daarna kunnen beginnen met de bouw.

Bekijk het filmpje hiernaast, waarin sponsorkinderen en medewerkers vertellen wat het studiehuis voor hen betekent.

Help jij het tweede studiehuis mogelijk te maken?

Geef een stuk grond voor € 20,00 per vierkante meter!

Ontvang gratis een kaars!

De grond, met een totale oppervlakte van 2.500 m2 , kost € 20 per m2Geef jij een vierkante meter (of meer), dan ontvang je een prachtige, unieke kaars ontworpen door een sponsorkind! De sponsorkinderen hebben deze ontwerpen speciaal gemaakt om zelf bij te dragen aan het mogelijk maken van het tweede studiehuis.

Een kaars staat voor licht, hoop en verbinding. Met jouw donatie geef je hoop aan sponsorkinderen. Hoop op een betere toekomst. Een toekomst zonder armoede. Sponsorkinderen willen hun dank laten blijken door het geven van licht. Laten we met zijn allen het licht zijn en het licht verspreiden deze kerst!

Geef een vierkante meter en ontvang een prachtige, unieke kaars!

Je betaalt alleen de verzendkosten. De kaars is 20cm hoog en heeft een doorsnee van 6,8cm.
Doneer via onderstaand donatieformulier vertrouwd met iDEAL.
Je kunt jouw gift natuurlijk ook zelf overmaken naar bankrekeningnummer: NL10 RABO 0111 4800 35 t.n.v. stichting Sparrow te Oldekerk.
Anoniem doneren
Liever anoniem doneren? Maak dan gebruik van onderstaande donatieknoppen.

Bedankt!