Kerstfeest 2021

Elk jaar organiseert stichting Sparrow een kerstfeest. Ook dit jaar in aangepaste vorm.

Kerstfeest 2021

We willen ook dit jaar kerst niet ongemerkt voorbij laten gaan. Het is een mooi feest vol met hoop, waarin we vieren dat er een licht ontwaakt in een duistere wereld. Een licht in de vorm van Jezus Christus. Juist in deze tijd is het extra mooi om hier aandacht aan te kunnen geven. Ook in de Filipijnen wordt het leven nog steeds bepaald door corona. De maatregelen maken een groot feest niet mogelijk.

We hebben een alternatief bedacht. We willen al onze sponsorkinderen en hun gezinnen een kerstpakket geven met daarin de ingrediënten voor een kerstmaaltijd. Veel gezinnen hebben door de coronamaatregelen minder inkomen, waardoor een kerstmaaltijd er dit jaar zeker niet in zit.

Daarnaast organiseren we een Christmas Carol competitie. Het zingen van kerstliederen is een grote traditie in de Filipijnen. Met kerst gaan groepen kinderen, maar ook volwassenen bij de huizen langs om kerstliederen te zingen. In onze competitie kunnen de deelnemers hun kerstlied opnemen in een video en naar ons toesturen. Hier zijn enkele kleine prijzen mee te winnen.

Voor dit alternatieve kerstfeest hebben we 1500 euro nodig.

Laat jij een stukje van het kerstlicht zien?

We zoeken 150 donateurs die 10 euro willen doneren. Help jij mee?

Vul onderstaand formulier in:

Bedankt voor jouw steun!

Christmas Parol wedstrijd 2020

Ook in 2020 hield stichting Sparrow een alternatief kersfeest. Onder andere met een Christmas Parol wedstrijd. Het maken van een Christmas Parol is een andere grote kersttraditie in de Filipijnen.