Doneer een laptop

Digitaal onderwijs wordt ook in de Filipijnen steeds belangrijker. Het toegang hebben tot een computer is belangrijk voor het kunnen volgen van goed onderwijs en het opdoen van digitale vaardigheden.

Een eigen laptop voor onze oudste studenten

Waarom een eigen laptop?

Stichting Sparrow wil kinderen uit de armoede halen. We doen dit via onderwijs. We helpen studenten die onder de armoedegrens leven bij het behalen van een beroepsdiploma (MBO of HBO). Met dit diploma is de kans op een baan boven de armoedegrens het grootst.

Digitale geletterdheid wordt hierbij steeds belangrijker. Digitale vaardigheden kunnen studenten alleen opdoen als zij de beschikking hebben over digitale middelen. Stichting Sparrow heeft daarom de wens dat al onze high school en college studenten de beschikking hebben over een eigen laptop.

Een goede laptop kost 350 euro. We kopen deze lokaal in de Filipijnen.
Vanessa 2 stichting Sparrow

Geef jij een laptop aan onze studenten?

ideal donatie | stichting Sparrow

Via bovenstaande knoppen kunt u snel en anoniem doneren via IDEAL. Wilt u dat wij u op de hoogte houden van uw donatie of wilt u een bericht bij uw donatie schrijven vul dan onderstaand formulier in. U wordt dan als u op de knop ‘Doneer’ klikt, net als bij de bovenstaande knoppen, doorgestuurd naar de veilige betaalomgeving van uw eigen bank om met IDEAL te doneren.

Sparrow is aangemerkt als een Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). Dit betekent dat giften die u aan Sparrow overmaakt aftrekbaar zijn van het belastbaar inkomen. Wilt u meer informatie over deze regeling, kijk dan op de website van de belastingdienst. Ontzettend bedankt voor uw gift!

(U kunt uw gift natuurlijk ook zelf overmaken naar bankrekeningnummer: NL10 RABO 0111 4800 35 t.n.v. stichting Sparrow te Oldekerk.)