Projectplan Maatschappelijk Werker

Stichting Sparrow biedt begeleiding op maat, waarbij ons studiehuis een centrale rol speelt. Een groot gedeelte van onze studenten behoort tot de top 5% van hun jaargenoten. De laatste jaren zien we een probleem ontstaan waar we een oplossing voor willen bieden. Sommige van de goed presterende studenten uit zeer arme families hebben moeite om geaccepteerd te worden door hun klasgenoten. Bijvoorbeeld Jasmen, het meisje op de voorkant van het projectplan. Jasmen is qua prestatie tweede van haar klas. Sommige kinderen uit haar klas vinden dat zij dit niet verdient en zijn begonnen om Jasmen via online media kanalen te pesten. Dit vindt stichting Sparrow absoluut niet kunnen wij willen dat ieder kind gelijke kansen heeft om zijn talent te ontwikkelen. Lees hieronder ons Projectplan Maatschappelijk Werker.

Projectplan Maatschappelijk Werker

Vragen of opmerkingen?