HELP HET TWEEDE STUDIEHUIS MOGELIJK TE MAKEN

DONEER VERTROUWD MET IDEAL

Kies je bedrag, geef aan of je een kaars wilt ontvangen en reken vertrouwd af via iDEAL.

Je kunt jouw gift natuurlijk ook zelf overmaken naar bankrekeningnummer: NL10 RABO 0111 4800 35 t.n.v. stichting Sparrow te Oldekerk.

Anoniem doneren

Liever anoniem doneren? Maak dan gebruik van onderstaande donatieknoppen.

- UNIEKE KAARSEN -

– ONTWIKKELD DOOR ONZE SPONSORKINDEREN –

Een persoonlijke boodschap

De sponsorkinderen van stichting Sparrow hebben unieke kaarsen ontworpen om zo mee te helpen geld in te zamelen voor ons tweede studiehuis. Je krijgt de kaars gratis als je een vierkante meter grond doneert voor het studiehuis. De boodschappen op de kaars zijn persoonlijk en komen recht uit het hart van de sponsorkinderen.

Kaars Diana stichting Sparrow

Diana over haar ontwerp:

“Soms laten we ons leiden door negatieve gedachten of dingen die mensen over ons zeggen. Maar als we vertrouwen op God en onze eigen mogelijkheden dan hoeft niks ons in de weg te staan om onze droom te bereiken.”

De kaars

De kaars is 20cm hoog en heeft een doorsnee van 6,8cm. Je betaalt alleen de verzendkosten.

Video's

Bekijk onderstaande video’s waarin sponsorkinderen vertellen over hun ontwerp én wat het studiehuis voor hen betekent.

OMDAT IEDER KIND EEN LEVEN ZONDER ARMOEDE VERDIENT

Een tweede studiehuis

Koop een vierkante meter grond

Kinderen die opgroeien in armoede moeten vaak net een stapje meer zetten om hetzelfde te bereiken als kinderen die niet in armoede opgroeien.

Onze sponsorkinderen werken ontzettend hard om uiteindelijk een college diploma te halen. Ze hebben daarmee een grotere kans om de armoede achter hen te laten. Stichting Sparrow wil hen daarbij helpen. We geven hen elke dag op maat gemaakte studiebegeleiding vanuit ons studiehuis.

De sponsorkinderen uit onze nieuwe focuswijk krijgen nu niet de begeleiding die nodig is, omdat zij niet naar ons huidige studiehuis kunnen komen. De afstand is te groot. Om ook deze kinderen goede begeleiding te kunnen geven, willen we in hun gebied een tweede studiehuis bouwen. We hebben al een stuk grond waar de eerste aanbetaling voor is gedaan. Met deze kerstactie willen we graag het restantbedrag ophalen, zodat we de eerste fase van het nieuwe studiehuis kunnen afronden en daarna kunnen beginnen met de bouw.

Bekijk het filmpje hiernaast, waarin sponsorkinderen en medewerkers vertellen wat het studiehuis voor hen betekent.

Help jij het tweede studiehuis mogelijk te maken?

Geef een stuk grond voor € 20,00 per vierkante meter!

BEDANKT!