Een rolstoel voor John Lester stichting Sparrow

Medisch Fonds

Een rolstoel voor John Lester stichting Sparrow

Een rolstoel voor John Lester

John Lester is een zes-jarige jongen uit de wijk Lazareto. John Lester is ernstig gehandicapt. Stichting Sparrow kreeg via een andere organisatie het verzoek of wij John Lester van een rolstoel konden voorzien. Deze hebben we John Lester kunnen aanbieden. We houden contact met John Lester en zijn familie.

Ronilo stichting Sparrow

Overlijdensbericht

Vorige week ontvingen wij het trieste bericht dat Ronilo op 14 maart 2017 is overleden. Ronilo was een patiënt van het Medisch Fonds van stichting Sparrow. Meer dan een jaar lang heeft stichting Sparrow de kosten gedragen voor de nierdialyses die Ronilo twee keer per week nodig had. Ronilo is 49 jaar oud geworden. We…